Cultuurmarxisme en de bijbehorende kritiek krijgen steeds meer aandacht. Onlangs verscheen de langverwachte bundel over cultuurmarxisme. Aan deze bundel leverde ik een bijdrage: Paul Cliteur was een van de redacteurs van deze weergaloze bundel. Over zijn rol bij Forum voor Democratie en over de bestrijding van cultuurmarxisme geeft hij een kort interview. Ik raad u ten zeerste aan deze video te bekijken. Over de vele dingen die hij benoemt heb ik al artikelen geschreven die deze problematiek inzichtelijk maken. Prof. Cliteur is een zeer inspirerend denker, die tegelijk veel kennis heeft over het thema cultuurmarxisme!

Video link:

Bekijk de video goed en laat de inhoud bezinken. Vrijdag 22 juni is er een fundraiser waar wij met z’n allen bijeenkomen om over mijn initiatief te praten: de Nieuwe Kerk. Dit wordt een plek waar wij vrijuit kunnen praten en denken over de moderne problematiek in Nederland. Ik raad u aan om te komen dit is dé kans om vrij te praten over allerlei zaken waar men het in deze postmoderne, politiek-correcte tijd niet meer over kan hebben.

Wil u meer lezen over cultuurmarxisme en/of bent u benieuwd naar het evenement  klik dan op de links hieronder!

Doneer nu:

Fundraiser de Nieuwe Kerk:

Lees en kijk meer over cultuurmarxisme:

Cultuurmarxisme en populaire cultuur

Steun de Nieuwe Zuil via BackMe, en blijf bijdragen zoals deze mogelijk maken! De Nieuwe Zuil is een platform voor iedereen die realisme wil verspreiden!

Delen via

Discussieer mee!

Hier kan je reageren op onze artikelen en een inhoudelijke bijdrage leveren. Lees ook even onze huisregels.

Om te reageren dien je eerst aan te melden.

Reageer je voor de eerste keer? Registreer je dan hier.

Login hier in met je gebruikersnaam en het wachtwoord dat je per e-mail ontvangen hebt.

Maak hier een gebruikersnaam aan. Na verzenden ontvang je een e-mail met je wachtwoord waarna je meteen kunt inloggen en reageren.

Nieuwe gebruiker
*Verplicht veld